UROCZYSTOŚĆ CHRYSTUSA KRÓLA WSZECHŚWIATA

Ostatnia niedziela zwykła (XXXIV)

JEZUS CHRYSTUS ZAKRÓLOWAŁ NAD ŚWIATEM W MOMENCIE MĘKI, ŚMIERCI I ZMARTWYCHWSTANIA, BÓG DAŁ MU PANOWANIE I WŁADZĘ NAD WSZYSTKIM
Jego tronem stał się krzyż
Jego korona była cierniowa
Jego berłem była gałązka
Jego szatami krew i płaszcz szkarłatny

Jezus JEST KRÓLEM, ale czy ja poddałem się Jego królowaniu, czy podałem Mu jako władcy wszystko, czy jestem na Jego wezwanie, czy słucham Jego głosu, rozkazu, czy wykonuję polecenia mojego Króla, czy chce i umiem służyć jak On, po to by z Nim królować?
Nie jest to łatwe, bo skażona i osłabiona natura moja nie chce się poddać nikomu i niczemu pod panowanie, to ja w mojej pysze i próżności chce panować nad innymi, nad światem.
Panie proszę cię o pokorę bym umiał zejść z tronu mojego egocentryzmu, pychy i zarozumiałości i poddać się i wszystko co moje pod Twoje panowanie, bo wtedy jedynie będę wolny od pychy i grzechu który mnie więzi, i tylko wtedy zacznę królować z Tobą w Królestwie Twego i mojego Ojca. Amen.